Give love a try by Aiz

June 4, 2009 § 6 Comments

originally sang by Jonas Brothers

§ 6 Responses to Give love a try by Aiz

  • Om Indy says:

    Next time I want to hear with song

  • arman says:

    wah jago ya main gitarnya…
    lain kali sambil nyanyi dong..🙂

  • sisesu says:

    om indy : yes absolutely….she’s a bit shy though.

    arman : jago sih enggak, cuma enak aja gw kl dirumah dengerin dia main gitar…..palagi kl denger anak sendiri main rasanya ga pernah bosen.
    susah man kl sambil nyanyi. selain suaranya ngepas2 aja, juga dia blm bisa membagi konsentrasi. kadang gw yang nyanyi malah..hewhewhew. lain kl gw upload kl ya, tukang ngamen dan penyanyinya…haha

  • d-eby says:

    Aiz main gitarnya tambah pinter…emang enak dengerin anak main musik, jadi inget bokap gw dulu sering nemenin gw ngutak ngatik tuts di rumah sampe doi ketiduran disofa. Thanks for posting this..jadi inget kebiasaan si bokap dulu…:)
    iya …lain kali posting duet mautnya ibu ama anak yah🙂.

  • Kiky says:

    Keeeerrreeennnnnn!!!!! Gilak mbak ais tuh nyeni banget,multi talented!!! Konon kabarnya yang sukses tuh model2x gini :)) amin ya mbak ais….

  • sisesu says:

    amiiiiin..amiiiiin…yarobbal alamiiiin…….
    and thanks ya tante2…..*sambil nunduk taking a bow*

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

What’s this?

You are currently reading Give love a try by Aiz at My Life Abroad.

meta

%d bloggers like this: